سفارش تبلیغ
صبا ویژن






  • خواهش
    (سه شنبه 84/12/16:: 12:57 عصر)
  • arsalan adz
     باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده. بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم بدان که قلب من هم شکسته بدان که روحم از همه دردها خسته شده. این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد. بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام
    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
  •  RSS 
  • خانه
  • شناسنامه
  • پست الکترونیک
  • ورود به مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 5254
    بازدید امروز : 14
    بازدید دیروز : 0

    ........... درباره خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
    arsalan adz
    ........... لوگوی خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم

    ..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
    دین[3] .
    ............. بایگانی.............
    زمستان 1384

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ............. اشتراک.............
      ........... طراح قالب...........