سفارش تبلیغ
صبا ویژن






  • دیده
    (سه شنبه 84/12/9:: 6:46 عصر)
  • arsalan adz

     

    آنچه که من زدل ودیده دیده ام


     

    گاهی ز دل گله گاهی زدیده ام


     

    آنچه که ز دل و دیده دیده ام تا کنون


     

    از دل ندیده ام همه از دیده دیده ام


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
  •  RSS 
  • خانه
  • شناسنامه
  • پست الکترونیک
  • ورود به مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 5258
    بازدید امروز : 18
    بازدید دیروز : 0

    ........... درباره خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
    arsalan adz
    ........... لوگوی خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم

    ..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
    دین[3] .
    ............. بایگانی.............
    زمستان 1384

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ............. اشتراک.............
      ........... طراح قالب...........