سفارش تبلیغ
صبا ویژن






  • بی دل
    (چهارشنبه 84/12/17:: 5:20 عصر)
  • arsalan adz

     

    کاش ثانیه ها با ما همراه بودند؛ نه ما با آنها
    هر وقت خسته می شدیم با ما توقف می کردند...
     با ما راه می افتادند...
     چه کنیم که شتاب ؛ آنان را از ما دور کرده است...

     نمی دانم با رفتن آن ها آیا بزرگ شده ایم ؟!...
     یا کودکی هستیم با حرفهای بزرگ؟!...
     معما همچنان مبهم تر از همیشه است .
      اگر من همراه زمان نیستم ؛ از چه رو بزرگ شده ام
     آه ! کودکی در لباس بزرگان!؟
     حق دارید مرا تمسخر کنید
     آهای خدای زمین و زمان !

     همین چند ذراع از زمین مرا بس است...
     زمان را متوقف نمی کنی؟؟!
     باشد ...!!!
     هرجور تو می خواهی ...!!!
    پس بر شتاب من بیفزای .....

                                                                 بی دل


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
  •  RSS 
  • خانه
  • شناسنامه
  • پست الکترونیک
  • ورود به مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 5259
    بازدید امروز : 19
    بازدید دیروز : 0

    ........... درباره خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
    arsalan adz
    ........... لوگوی خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم

    ..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
    دین[3] .
    ............. بایگانی.............
    زمستان 1384

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ............. اشتراک.............
      ........... طراح قالب...........